06 August, 2010

8th annv - CH part 2


perjalanan diteruskan..
agak kecewa x snap pic ms kami singgah di next destinasi..
kat cnie saya beli ckit cenderamata..
ada keychain strawberry..bantal strawberry..
strawberry choc..strawberry jem..
then mcm2 ar jgk..hi3..

lupa plak..saya jgk beli bunga..
10 bungkus tuk rm10.00 sajer..
bestkan..hi3..

tmpt yg harus dipegi..
sure ar kat jajaran pasar pagi CH kan..
kat cnie jual mcm2 sayur yg segar2..
ada jugak buah2an then strawberry jgk kan..
org adalah sgt ramai..
sbb tue ar jem nak smp cnie td..

longgokan strawberry yg di jual murah2..
kalu yg kecik..rasanye agak masam..
baik maik yg besa..walau x dpt byk..rasanye sgt manis..
bro nie jual 1/2 kg strawberry ngan hanya rm9.00 sajer..
yg berbalut dlm plastic wane hijau tue..
namanye buah jambu epel..
rasanye cam jambu air..baunye cam epel..
tp mmg sedap ar!

saya x tau nak beli apa sbg kenangan..
oleh itu..saya beli cactus kecik2 nie..
mampukah saya jd pekebun yg berjaya?
saya nie tgn panas..pegang pokok sure mati..
aduhai..

No comments: