12 August, 2010

ais krim sedap!


arie tue baskin robbin bukit raja wat offer..
30% off tuk 3 pilihan ais krim dia..
half gallon..quart..pint..

dah nama pon offer kan..
sure ar yg beratur pon berjela2..
punye ar lama saya tggu..
nak makan ais krim sedap punye pasal..
saya tetap jgk tggu..hi3..

setelah 30 min tggu..
akhirnye dapat jgk aiskrim fav saya..
ha3..gelak jahat..

saya yg kagum tgk ais kering..
ms sek dl jer dpt tgk ais nie..
kat sek dl kan bdak sains..
msk u tukar bidang..
amik accounting..x larat bwk sains..
biler keje amik auditing plak..
pening jd bdak akaun..hi3..

kami tgk midnite movie..
x kan nak makan ais krim kot dlm panggung..
haruslah terus blasah sajer ais krim tue..
kami makan smp abis ko..
full choc + strawberry flavor..
mmg layannnnnn...
en tam! nak lagik ais krim..la3..

p/s: maaf kwn2..saya tau anda berpuasa..begitu jua saya..hi3..

No comments: