06 August, 2010

bila kami2 bertemu...


tempat kejadian: u bowl - JJ seremban 2
tarikh kejadian: 4hb ogos 2010
masa kejadian: 8.00 malam
kami bertemu lagi!
saya bersama sis saya najwa!
sgt windu pd bdak sengal ini..
mcm2 yg kami borak2..lps windu cite lama2..
secara kebetulan abg ngah ngan najwa dtg berkursus..
walau kursus berlainan..tp masih di tmpt yg sama..AAN
b4 najwa balik kedah..
saya n en tam bwk dorg jalan2..
slalunye bwk gie makan jer..
kali nie kami main bowling!
abg ngah mmg teror membowling nie..
penah keje part time ngan ratu bowling negara tuee..
kira hari tue mmg hari dia arr..
siap beating..sape kalah kena belanja sbb tau dia sure menang..
hampeh!
najwa pon bleh tahan jgk..
ada skil dlm kelajuan yg gemalai..
camner pon skilnye..
janji pin jatuh!
sila abaikan muka poyo tunang sya..
mmg susah nak bwk majlis mamat nie..
yg bestnye..
en tam teror plak malam tue..
slalu stok masuk longkang sajer..hi3
en tam kalu jmp najwa nie..
dok menyakat ajer ar kejenye..
x cukup kat pusat bowling..
smbg plak bertekak dlm kete..
x cukup lagik,smp ke meja makan..
saya ngan abg ngah tukang gelak sajer..hi3..
en tam seperti biasa..
gie mana2 sure jmp kwn sek dia..
kali nie saya lupa nak tanye nama..
sebab bro nie dah kawen..la3..
3 0f us..
part of mutiara dinamik group..
induksi PJA siri 2/2009..
moga ukhwah sesama kita berkekalan..
iallah..
malam itu berlalu ngan best!
terasa isinye 1 malaysia..
berlainan loghat bahasa..
utara + timur + selatan + barat..
naik pening saya nak paham ckp sorg2..hi3..
makan malam saya yg belanja makan..
apa sesapa yg berani tanye kenape?
terasa ringan jer bola bowling 14 nie..
ha3..
buat sis najwa..next time kita ke i-city k..
buat abg ngah..thanx serunding yg sedap itu..
buat rakan2 induksi yg lain..
saya nantikan kedatangan anda!

No comments: