14 August, 2010

gie i-city lagik..


ini adalah alawatan kali ke bape pon saya x ingat dah..
maklumlah..
kat blakang umah sajer..hi3..
kali nie saya tunaikan permintaan mak teh saya..
dua adik sepupu saya nak sgt berjalan ke sana..
pak teh saya? malas nak jalan malam2..
nasib korg ada akak sepupu yg baik nie kan..

babah saya pon mmg nak gie jgk i-city nie..
satu masalah babah nie..
lututnye x berada dlm keadaan yg baik..
harus cr jalan yg paling mudah tuk abah..

kami bertolak dr umah 2 kete..
saya n ucu drive..
saya pick up mak teh kat bkt subang kul 10.30 mlm..
sengaja dtg lewat sbb suasana mgkn lengang ckit..
bleh saya park kete kat atas..
jangkaan saya meleset..
amat2 meleset okay..
jam dh kul 11 malam..
kete masih berderet2 nak msk i-city..
redahkan sajer..



makanan kat cnie agak mahal ckit..
so,kami bwk makanan dr umah..
mmg layan..penat berjalan kami makan plak..
mmg best dok berkelah kat cnie..

kebetulan mlm itu besday kak siah..
yg ke 28..pada 08.08.10..
kira hadiah besday ar nie kan..
kita celebrete besday kak siah kat i-city..
saya hepi dpt tunaikan hajat abah saya..
mak teh dpt gak dtg cnie walau tanpa pak teh..
cousin2 saya excited tgk lampu..
adik2 hepi dpt beli button crocs..
dorg sumer hepi..saya apatah lagi.. :-)

No comments: