13 October, 2011

bercanda di tepian batu

antara kenangan saya di PD..
biler dpt jmp balik kwn2..
mmg x hingat dunia ar msg2..
tepon laki pon bleh lupa..hi3..
sepanjang saya di sana..
saya hanya lepak ngan wawa,mojie n yoges..
ms ddk dlm bengkel pon..
saya lepak ngan dorg jgk..

saya dh lama kenal mojie..
rakan sekuliah ms di uitm dl..
kenal lama ngan wawa n yoges..
sbb kami lapor diri sesama dl..
ms ptg hari ke 2 tue..
kami jalan2 di sekitar PD..
sempat jgk ar..
kami beli sedikit cenderahati tuk famili..
tuk hari ke 3..
kami just lepak kt tepian batu pantai nie..
niat dihati nak mandi..
tp biler tgk keladak laut tue..
trus cancel..

sempat dorg bergedix di tepi pool..
nak mandi x bleh jgk..
kerana x memenuhi etika pemakaian..
erm..mampu ker saya nak pakai suar ketat?
tayang peha berselulit dpn en somi pon segan..
inikan plak nak 'bogelkan' kaki gajah dpn owg..hu3..

okeh..abis dah cite gie PD!

No comments: