11 October, 2011

kunjungan anda amat saya hargai!


tetamu terawal saya..
onie..rakan sekelas uitm..
teme kasih sudi hadir..
bersama suami n spsg anak yg tomey!
terkejut besar onie biler tau kami dh kawen!

saya ngaku saya silap..
biler kwn2 uitm yg lain kawen..
saya yg jadi minah kepoh ajak konvoi bagai..
beria anta kad jemputan kawen pd kwn2 lain..
kutip duit share beli hadiah best2..

biler saya kawen?
hanya wat jemputan di fb..
jemput mulut cam segan bangat..
nak kepoh2? jauh sekali..

ye ar saya kan perantin..
amat bizi tah pape..
oleh itu,tercicir ar rakan2 yg sepi dlm list..hi3..
okeh2..kembali pd tajuk asal..

tetamu ke 2 yg hadir adalah temah..
geng saya di court shah alam dl..
beria dia n suami tggu majlis bermula..
saya ajak makan..beria bagai nk tggu sumer..
nasib ko x tggu temah..
kalu idak..mau lapo smp ke sudah..
anak2 manis nie..
turut dtg mengharukan saya..
mereka dtg bersama mak ayah dorg ar kan..
tiga dara serangkai tue sepupu adam..
anak buah en somi..
biler dorg sampai..
trus saya mulakan majlis..
dorg nie jgk ar mulut2 becok penyeri majlis..
kehadiran shila best fren saya..
with en sominye abg lan dan DD..
amat2 saya nantikan..
dah lama saya x jmp ngan DD..
dah 2 thn pon umur dia..
dh pandai mengomel..cam mama dia jgk..hi3..

ohh..shila dh peggy 4 bln anak ke 2..
aduhai..laju ko potong aku yer la..

bff saya!
big thanx saya patut ucapkan pd ira..
dtg sejak jam 5 ptg..
tolong mak masak segala juadah..
sian ira..jadi gadis dapur that day..
luv u much cyg!
pertolongan anda amat2 kami hargai..
kehadiran sue n zali..
adalah membalas kunjungan kami..
ke umah dorg seminggu sblm majlis..
kebetulan ada game bola..
mmg zali lepak lama ar kt umah kami..

keluarga mertua saya juga dtg..
walau agak lewat sbb ada majlis lain..
dlm keadaan penat msg2..
mama n abah tetap hadirkan diri..
kak anor sekeluarga tetap smp umah saya..
adik ana..walau yg terakhir..
masih mampu wat saya tersenyum..

pada mereka2 yg sudi hadir..
sejuta penghargaan dr kami suami isteri..
harap Allah swt murahkan lg rezeki kalian..
amen..

ohh..rasanya inilah jua..
senarai tetamu wajib yg saya bakal jemput..
utk setiap majlis kami akan dtg.. ;)

No comments: