16 October, 2011

J Card Sale

khamis lps..jj bkt raya wat j card member day..
saya pinjam kad niza..
pas maghrib tue,kami laki bini sesaja ar pegi..
nak nengok org m'sia sopping2..
walau hanya satu kaum saja yg celebrete dewali..hi3..

gambaran dr aras satu..
rs cam sesak jer..
mampu ker nak menyelit diantara mereka neh?
 biler turun bawah..
masih bleh selit2 lagik neh..

b4 dtg ke sini..
saya dah aim brg2 yg saya nak beli..
nak main beli jer sumer yg berkenan dihati..
rasanya x cukup kaya lg..hi3..
lgpon saya dh wat window sopping 2 hari b4 sale..
mau wat perbandingan harga..
berbaloi ke x nak beli ms crazy sale neh..
 en somi yg hanya mampu gigit sudu..
nak gigit jari nmpk huduh sgt..
mgkn terasa nyesal ajak saya kot..
dan beliau..sudah mula berkira2..
nak sebat duit mana nak cover belanja smp gaji..hua3..
 bagi saya..
aeon mgt dh amik langkah bijak..
dorg bukak kaunter bayaran punye ar byk..
x de ar kena beratur beria2..

pas tue..dorg dah bahagikan kwsn yg teratur..
satu seksyen khas tuk brg umah..
satu seksyen lagi khas tuk baju2..
dan lain2 jgk ar..
jadi mudah ar tuk kita nak beli brg.. ;)
 pas beli apa yg patut..
kami pon trus tebus point..
br saya tau yg that day jer bleh tebus point..
niat di hati nak kasi jer point tue kat niza..
bleh ar dia reedem bebiler..
pas adik nie kira..
congak2 sumer..
dapat ar kami 6 kupon..
berharga rm10.00 tiap satu..
wah! byk jgk neh..
bleh guna masa sesak nnt.. ;)

3 comments:

nazreen said...

6 kupon maknanya ko soping 600 hengget long...cayalah hehe

yaNa said...

uit rm600.00 ek..
patut ar pak tam gigit sudu jer..
hua3..

anyah! mizz u much2!

nazreen said...

miss u too!
pak tam geget jari sbb sayang bini :)