01 October, 2011

minggu gabra tah pape..

minggu ini minggu bizi tah pape..
saya ada kena keje luar sbnrnye..
bukan jauh mana pon..
kt sec 7 jer..
blakang umah lama..

biler cite psl umah nie..
owner umah sewa sy skrg suh pindah kuar!
suka2 okeh suh kami pindah..
penat kemas pon x abis lg..
ada jer berkotak2 brg unpack lg..
katanye anak dia nak msk jan nnt..
so,dia mtk jasa baik kami kuar dis dpn..

x pe..bulan nie jgk saya pindah!
errrgggg..janji smp umah kami siap..
sekali..........huh! sila jgn naik..darah tinggiku..

tgh kelam kabut ngan isu umah..
saya dlm diam2 plan..
wat besday party tuk aliya..
dh lama plan..iallah mlm nie majlisnye..
sbb gabra tah pape..
saya lupa yg besday aliya 7hb dpn!
bukan arie nie..
cmner bleh awal seminggu neh?
jemputan dh confirm..
x kan nak cancel kan..

pas tue tempahan roti jala..
last minit x dpt wat sbb kena blk kg..
nasib ada yg sanggup replace but RM lebih..
chic amat yg nak wat nasi tomato plak..
bininye masuk sepital..
aduhai..pitam kjap!
kena ar mak saya masak sndr.. ;(

en somi plak kena keje bsok..
kak siah pon sama..
rasa cm patah kaki sblh..
akak ckp awish x chat..demam panas..
camner neh? adoi haiiii..

saya kena laju2 ar siapkan sumer..
bsok saya kena gie kursus kt PD..
short notice dr hq..
kena attend persidangan audit..
org tgh odit mana smpt belek email opiz..
fb pon saya dh lama x update..
smp rabu plak tue..
tetiba rasa nk pitam..
kenangkan..
1. sape nk anta mak abah blk?
2. smpt ker packing baju nie?
3. makan pakai en somi tuk 3 hr cmner?
ohhhhhhhhhh..semput!!!

No comments: