30 September, 2011

dr klang ke melaka


dari kami berdua..
dgn hati yg teruja..
tambah lg sifat ngada2 pn isteri..
dan en somi yg redha jer dpt bini cam gnie..
ikutkan ajer ar..kalu x bini majuk lagi..hi3..

balik keje jumaat lepas..
x dan nak mandi2..makan pon x sempat..
merengek ajak en somi ke plaza alam sentral..
ada it fair..
byk lappy jual harga diskaun..
saya pon suh en somi beli satu..
nak jgk lappy lenovo satu..

lappy acer saya dh lama jahanam..
motherboard terbako..
kesan main counterstrike berjam2!
iyelah kot..saya x reti sgt psl lappy neh..
udah dia nak rosak..biarkan ajer ar..

tp bukan untuk saya..
tp utk adik manis nie..kak long
skrg long blajar kt utem,melaka..
dia yg mtk belikan..
dan saya telah dioffer antakan lappy tuk dia..
minyak + tol tanggung beres!
hepi weh..bleh jalan2 kt melaka lagik!

No comments: