16 September, 2011

gelagat adik/anak buah (part 1)

bile dah berkumpul ramai2 nie..
mmg macam karenah adik sepupu n anak buah..
yg dapat saya tgk..
bukan slalu dpt berkumpul cam gnie kan..
kita mulakan ngan adam..
anak abag ipar saya..ejal & kak zue..
dorg nie kawen 4 thn br dikurniakan adam..
murah rezeki..adam x smp 2 thn lg..
dorg bakal timang baby ke 2 mac nnt..iallah

tgk gelagat adam amik kepok dlm bekas..
bagi satu2..dia x mau..
nak makan sndr lagaknye..
dah besar ar katakan..

kmdn dia jilat2 then gigit ckit kepok tue..
makan cam selera sgt ar kan..
sambil tepuk2 tgn tanda sedap..

pas tue dia letak balik kepok tue!
pas tue amik kepok lain tanpa rasa bersalah..

beria si kenit nie makan kepok sambil layan tv..
lagak cam dh besar bebenor ar tue..hi3..

pas tue kowg tgk..
dia ulang perbuatan yg sama..
amik jilat..gigit..letak balik..
ha3..adam2 macam2 peel ko dik..
patut ar aku rasa cm basah2 jer kepok sblm tue..
rupanye keje si adam nie..hi3..

pose yg lepas..
2 wik jgk ar saya jemput ibu adam blk keje..
pas tue singgah amik adam kt umah pengasuh..
kiranya dia dah baik ar ngan saya..
biler jmp saya..
dh pandai agah2 sambil panggil nama saya..
alahai sweetnye..

masa nie kami dlm perjalanan berjalan raya..
dia x mau naik ngan ayah n ibu dia..
beria nangis nak naik ngan kami..
saya perasan sejak ibunya preggy nie..
dia mmg x mau sgt ngan parents dia..
x pe,kita layankan sajok..

kami bertiga..
mak bapak gelap..
tetiba anak comel putih..bleh? hi3..

No comments: