29 September, 2011

gelagat adik/ anak buah (part 3)

dah lama bersawang beblog neh..
maklumlah..kena keje luar kwsn..
biler berada dlm kwsn..
br ar bleh online..hi3..
okeh..kita smbg gelagat di hari raya kami.. ;?)

ms nie kami on da way blk umah..
pas hadir open houz umah en adnan..
tiap kali ajak bergambo ngan en somi..
mcm2 riak muka dia show it..nyampah!
wat rosak gambo jer..

awish n aliya..
mmg sgt2 suka ddk depan ngan saya..
mau lenguh peha nie nak tampung dorg..
kalu dua2 tido..
lg parah..kena tadah lengan plak saya..
pas tue dorg nie bukan bleh ddk diam..
ada jer yg nak diguraukan..

ms nie aliya dlm usaha nk gigit awish..
walau awish abg..
dia kerap kena buli ngan adik sndr..hi3..
kalu awish nk buli aliya..
saya akan cpt2 pesan..
"awish kan abg..kena ar mengalah"
kalu cam gtue smp sudah..
dimanakah keadilan tuk awish kan..hi3..

masih bergurau senda lg..
tgn saya nie dok halang dorg dr kaco en somi..
kjap pindah ke dpn kjap ke blakang..
lg kuat saya menjerit..lg ligat dorg bergurau..
tmbh plak en somi kuat menyakat..
tambah sronok ar dua beradik nie..

nasib ar seat depan myvi nie luas..
lega jgk ar saya nak tampung dorg berdua..
kalu saya ddk kt blakang..
x nak plak dorg nie ddk kt depan..
sengaja tau!
x bagi akak kowg nie feeling datin kjap.. ;)

No comments: