13 September, 2011

undangan open houz


aliya yg tomey bertudung..
adoi adikku cyg..
berbaju kebaya biru..
bertudung oren..
berkasut pink..
meriah giler raya adik tomey saya sorg neh..
nak pakaikan dia satu kaler sumer..
x cantek katanye..
nak yg warna warni sumer..

kami dpt undangan umah terbuka..
pengarah kew opiz en faizul..
cantek umah dia..beso..kt bndr bayumas..
pada perkiraan saya..
en adnan sekeluarga nie br pindah..
sbb laman n hiasan dalaman umah dia masih suci gtue.
biler 'org beso' wat open houz..
kena pasang khemah gtue..
kalu kt kg saya..
nie dah khemah tuk kndr kawen neh..hi3..

opss..
makanan adalah sedap!
lauk pauk org N9..
saya suka gulai daging bakar masak lemak cili api dia..
ayam goreng berempah dia..
lemang + rendang ayam dia..
ish..banyak makan neh..sumer sedap..hi3..
yg paling best..teh susu kaw2 bau dia!

slps umah en adnan..
kami seberang jalan ke umah en suhairi..
staff opiz en somi jgk..
dorg berjiran sajok rupanye..
mee goreng tradisi dia mmg power..
wajib mkn ngan sambal kicap..
mmg melelah ar..hi3..

ms saya dtg..
anak dia tgh melalak..
saya dukung kjap..
agah2 trus senyum..

tgk anak dia neh..
tomey montel..geram..
mak dia cute miut sajok..

slps tue kami ke umah en nizam plak..
nie lg best..
mereka bebetul berjiran!
sebelah umah sajok..hi3..
kt sini kami disajikan ngan kek coklat..
nak makan byk2 x larat dah.. ;)

kebetulan ada playground kt ctue..
adik2 sumer sronok nak main2 dl..
pas en biras call kata nak mai umah..
laju2 kami gie JJ Bukit tinggi..
tapau kfc tuk dinner..
biler dah ramai2 gnie..
mmg sronok layan mkn ayam..
sambil layan vcd upin & ipin..

hari sabtu yg best..
tgh syok layan try wat kek coklat..
si aliya merengek nak blk plak..
kena ar en somi anta blk sg buloh..

sementara tue..
saya n pembantu kecik,awish kemas2 ar umah....
bsok kena bgn awal..
ada sesi berjalan raya plak ngan FIL plak..
pas tue dorg nak singgah umah saya jgk..
tp saya nak masak apa ek?

No comments: