12 November, 2011

full xtvt di hari sabtu..


nie cite sabtu 3 minggu lps..;)

en somi keje..
hanya kami bertiga di umah..
saya,awish n zaim..
x tau nakw at apa kt umah..
bebdk nie memekak jer gaduh pasal main PS2..
siap2 bwk gie lunch trus jalan ke wet world shah alam..

mamat bdn beso yg penakut..
meluncur tinggi nie pon dh nak nangis2..
hangin jer saya masa nie..
mau jer lempang2 dia cm bapak dia lempang saya ms kecik2 dl..
oh..itu dasar balas dendam namanya..

langit cerah..kadang2 malap nak hujan..
saya pon dah terkonpius kjap..
alaih2 kami mandi jer..
kalu hujan..kami naik..

kedua2nya penakut..
apa yg ditakut saya pon x tau..
alih2 main kat kolam budak2 kecik..
yg takat atas ckit dr buku lali saya neh..
kt ctue..bukan main hepi lg dorg..
adoi..x paham haku ngan 2 org bdk neh.
pas mandi..
laju2 gie opiz en somi..
kononnye nak ajak gie makan..
sekali en somi byk keje plak..
trus saya bwk bebdk nie ke Jusco Bukit Tinggi plak..

dr jauh saya peratikan dorg..
bersungguh dorg tggu nak amik belon tue..
saya pon sabar jer ar menanti sambil sempat rembat beg satu..
dan smpt jgk belek2 sale kat butik gucci tue..
belek jer ar..nak beli x mampu! hi3..
biler dorg dtg kt saya..
apa pon tarak!
saya tanye kenapa x bwk blk belon..
awish kata dorg berebut ngan bdk2 lain..
mak ayah dorg tolak anak ke dpn..
maka awish nie tersisih ar ke tepi..

ish! hangin jer biler dgr gtue..
mak ayah plak lebih2 nak belon tue..
tetiba pikirkan fungsi zaim temankan dia..
oh lupa! dorg nie kan sesama penakut..
haruslah kowg x merasa pape..rasa kan..

biler en somi blk keje..
kami trus grk gie JJ Bukit Raja plak..
saya nak gie outlet HP..
nak tukar sandal yg rosak tuk ke 3 kalinya..
hangin jgk kalu dok berulang alik tukar sandal neh..

alih2 saya wat solution sndr..
saya x mau tukar sandal dah..
saya tambah duit n pilih sandal yg lain..
adik salesgirl tue setuju..
alih2 en somi jgk yg merasa sandal baru!
x pe present tuk advance annv kawen..

hari masih awal..
si zaim merengek nak tgk wayang..
malam minggu sure tiket abis punye..
cpt2 grk gie MBO kt port klang..
mujur ada seat lg..
kami tgk cite Real Steel..
okeh..nie kali ke2 saya tgk.. ;)
cite best..saya puas hati..

pas tgk movie br menggelupur lapo..
trus singgah makan dl..
awish mata mmg x mampu nak buka dah..
zaim? semangat! siap kuis2 nasi goreng saya..
smp umah nak pukul 2pg dah..
erm..penatnye..
x padan ngan badan saya x brapa nak chat nie..
bsok nak gie kndr adik lin plak..
chow!

No comments: