13 November, 2011

gie kndr kawen tp x kenal pengantin


mmg betul tajuk diatas tue..
saya gie kndr kawen tp saya x kenal pengantin..
saya kenal akak pengantin sajok..hi3..
adik lin yg ke 3 kawen..
so,dia jemput ar kami sekeluarga dtg..
mmg saya dtg satu keluarga!
cam rombongan cik kiah plak rasanye dah..

makan dia sedap..
dewan dia cantek..
wah! bentuk bulat gtue..
rasa cm pegi kndr kawen anak org kaya ar..
(mmg famili lin kaya pon..hi3..)

adik lin skrg keje kt australia..
huh! mmg geram dgr cite dia weh..
br keje x smp 2 thn dh mampu simpan 100k..
gtue ar kalu pandai jimat2 kan..
btw tahniah ar buat pengantin..
sori saya x tau nama..
saya cuma tau nama dia..
Nik ______ bin Nik Mustapha..
yg lain sila isi sndr..hi3..

pengantin baru yg nak basi dah..hi3..
baru2 kawen..gie mana2 sure hubby temankan..
biler nak msk setahun..
saya bleh jd pencontohnye..
saya gie kndr sowg2 okeh..
alasan en somi..dia kena keje..nyampah!
kwn ira pon sedeh gak..
en somi dia blk kg!
tinggal ar dia ngan anak kecik..lg sedeh..

4 of us..
sue..ira..lin (akak pengantin)..and me..
jgn tanye nape saya x sama tinggi ngan dorg..
apatah lg sama kurus ngan dorg..
sbb baju saya wana biru polos..
so,ilusi dia nampak gemuk..hi3..
yg penting..saya kan along..
haruslah nmpk besa dr adik2 yg lain..

anak dara bersama mak dara..
pas majlis,saya ngan kak siah gie jalan TAr
mak abah bwk sumer askar pg umah angah..
dapat ar saya sopping ngan tenang..

ms jalan2 neh..
pewut saya mula x sedap dah..
mgkn sakit saya nak dtg blk..
mgkn..

telahan saya mmg tepat..
pagi bsoknye saya mmg x leh bgn..
sakit pinggang!
gasak..ukur jalan kt jln TAR tue ko mampu..
biler nak gie keje..
merengek sakit plak..
dasar x dgr ckp laki namanye..
x sihat ada hati nak ligat..
hua3..padan muka diri sndr..

No comments: