22 December, 2011

aiman & aina - 3rd wik (icity again)

adoi..lama tertunggak cite nie rupanye..hi3..meh smbg cite balik k..
pas kami blk dr sogo..bdk2 sumer excited gie mandi laju2..pas laju2 gie makan then trus tuntut janji nak ke i-city..kcian jgk kt en somi..br balik keje,dh kena kerumun ngan adik2 nak ke i-city..
akhirnye kami gerak ke i-city dlm pkul 10.00 mlm gtue..mujur abg zul pinjamkan naza ria kt kami..bleh ar sumbat sumer bdk2 dlm satu mpv.. 
bdk2 mmg cepat mesra kan? baru 2 hari bergaul,dorg dh jadi kawan baik..hepi tgk dorg teruja ke sini..
saya dan en somi jgk tmpg hepi..adik2 nie kalu nak gie ngan mak ayah dorg sndr..
mgkn susah kot..maklumlah,sumer ada tuntutan kerja msg2..
jadi kami yg x beranak lg nie,mmg suka sgt ar nak bwk anak2 org nie berjalan2..
nie kali ke 2 aiman n aina ke sini..dan utk kali ke 2 jgk..aina masih x dpt nak msk snow houz..kos weh..kos! kalu sowg dh rm20.00, cuba ar kali kan ngan 7 org bdk + 2 mak bapak..adoi..
iallah,saya akan bwk aina ke sana lg mlm nie..
utk tunaikan wish dia nak msk snow houz tue sblm saya 'pos' dia blk k'tan wikend nie.. ;)
dua beradik yg teruja naik kuda..
biler nak turun, br rasa gayat naik tmpt tinggi..
kawan baik utk 3 hari..iallah lain kali bleh jmp lg..
mereka yg hepi..
kenangan kami di icity..
dlm pkul 12 tgh mlm kami grk balik..adik saya dh lama tggu kami kt umah..
wah! rindu saya ngan faris si debeb tue..tapi! jam 1.30 pg br kami smp klang..adik saya pon dh balik..
x dpt ar nak jmp ngan dia..kami sgkt jem 1 jam dlm icity tue jer!
x paham saya ngan trafik icity nie..
dh tau ramai yg akan turun ke sini,cuba ar wat jaringan jalan kuar yg mudah..
nie x, byk giler jalan yg dia tutup..
berpusing2 kami nak kuar..
esoknye..kami ke umah ipar mc enie..kakak fazley kawen..
x jauh dr umah kami pon..
dlm hujan lebat,kami redah ke majlis kawen nie..
alhamduillah..dpt ar berkumpul beramai2..
pengantin saya x smpt jmp..
dorg dh bersiap2 nak gie photoshoot..
pas kenduri,saudara mara dr t'ganu trus berangkat balik..berpisah ar adik2 nie sumer..budak2..ms jmp hepi..masa pisah pon hepi..moga jumpa lg!

No comments: