12 May, 2010

beAutiFuLL bLogGeR aWaRD

maafkan saya pn meeza..
saya terlewat menghargai award dr anda..
sesungguhnye anda menghargai saya sbg rakan yg cantek..
cantek ker? ha3..

ok2..kita mulakan ngan rulesnye ya..
1. thank & link the person that gave you award
2. pass award onto bloggers you're recently discovered and think are fantastic
3. contact said blogs and let them know they're won the award
4. state 7 thing about yourself
mari kita mulakan langkah yg pertama..
1. thanx 2 my luvly pren 4 thiz award..
buat bakal mummy meeza..
saya doakan moga segalanya berjalan lancar..iallah..

2. saya ingin meng pass kan award ini pada rakan kuliah saya..
dia baru berjinak2 dlm arena blogging ini..
dan blognye sgt cantek! bagi saya..
pn lean..
lean adalah insan yg menjadi perantin dlm foto di atas..hi3..
3. lean! ko dah menang..
wat cam apa yg aku wat nie yer..


4. 7 pekara tentang diri saya..
nak kata apa ek..
1. saya seorg yg cepat bosan..x suka menunggu dan slalu lmbt bila date ngan kwn2..
oleh itu,kwn2 akan set time 1 jam awal dr waktu yg dijanjikan..tapi saya masih juga lewat..
sbb saya dah tau taktik dorg tue..la3..
2. saya adalah tunang kepada seorg insan yg sgt baik hati..sgt sukar tuk lihat pak tam marah..
dia seorg yg penyabar n setia layan karenah saya yg mcm2 nie..
saya sgt bersyukur atas kurniaan ini..
3. saya pelajar thn akhir ACC220..saya akan mengharungi sem akhir ini tanpa sahabat2 lain..
mereka sumer sudah grade sem lps..hu3..
salah saya juga,x dgr kata..
suka sgt extend paper..

4. buat masa kini..saya berjaya mentransferkn diri blk ke s'ngor..sgt suka!
tp masalahnye skrg,saya perlu 'bertapa' di hq,KKM ini sehingga penempatan di sahkan..
haiya! sgt geram neh! hampir sebulan dok ulang alik putrajaya..kos3..


5. saya sgt suka bercakap di telefon..satu bulan bil tepon saya bleh mencecah rm300! tunang saya yg baik hati itu yg bayarkan walaupun dia sedar..saya sgt jarang menelefonnya..
alahai..kejamnye saya..

6. saya sgt berjalan2..menghabiskan waktu terluang di hari cuti bersama adik2 saya..
saya x kisah bwk 4 bdk kecik yg lasak2 ke shopping complex yg sesak..
sgt comel lihat mereka bergembira..
tapi hingga kini..saya x rasa cam nak melangkah ke alam umah tangga n beranak..nape ek?

7. apa yg saya rasa..saya suka..saya benci..akan saya luahkan dlm blog saya..
walau ianya hanya 10% dr kisah hidup saya..
tapi saya sgt gembira menulis..
mungkin x sehebat walau secantik blog rakan2 lain..
siapalah aku..hanya insan kerdil di bumi Allah s.w.t

sekian..dari pemenang anugerah blogger yg cantek!

No comments: