14 May, 2010

SayA x kAn LupA hARi iTU..


saya demam pagi itu..
mgkn terlalu cuak nak amik paper far (financial accounting)
alhamduillah..saya mampu menjawab ngan baik..
oleh itu,
saya meneruskan plan A tuk ke sg besar..
walau badan x sedap,misi shopping perlu diteruskan..hi3


saya ke sg besar bersama ira,sue n ijan..
misi shopping saya membawa saya ke kg sue..
menemukan saya ngan famili sue yg ramah tamah..
hidangan nasi ayam dr mak sue buat saya berselera..
umah sue cantik..dikelilingi sawah bendang..
damai jer suasana ptg jumaat itu..
pas makan,
misi shopping di sg besar dimulakan..
sgt gembira ngan 5 t-shirt muslimah,2 psg suar n 3 psg kain..
dgn kos yg berpatutan..
dan khidmat tour guide yg cemerlang!
balik dr shopping,
saya terlantar demam..penat sgt kot..
pas puas berehat..makan ubat..
kami mtk izin pulang..
tapi..
kembara saya ke sg besar x habis di situ shj..
sblm kembali ke shah alam..kami singgah ke jeram..
pantai jeram yg terkenal ngan restoran seafud yg best!

sgt iri hati ngan kwn2..
dorg menikmati hidangan sepuasnye..
saya masih x berselera ketika itu..
jadi saya istihar mlm itu adalah mlm diet saya..
mau cover rasa sedih x de selera!
saya x kan lupa hari itu..
saya dpt berkenalan ngan famili sue..
mkn nasi ayam yg best..
mencuba sambal petai buat kali pertama..
melawat anak buah sue yg sebaya anak buah saya..yg sgt comel lagi tembam..
puas hati dpt shopping byk2 n murah2..



saya juga x kan lupa hari itu..
pertama kali dtg umah sue..
saya dah risaukan sumer famili dia..

blk sg besar..
demam saya dtg blk..
x bleh bgn..x de suara..
sblm elok jer ligat bershopping..
mmg saya x kan lupa hari itu..

No comments: