04 May, 2010

cite satu malam yg best..


dah lama aku x update blog..
byk kisah yg aku nak cite sepanjang aku menyepi nie..
tuk permulaan..
aku akan citekan kisah yg masih panaz lagi nie..
tarikhnye adalah smlm..03.05.10..
lokasinye kat IOI Mall, Puchong..

yang bersama2 saya pada malam itu adalah:
abg rizam..
sgt enjoy ngan nyanyian abg..
suara..pergh! sedap giler..

nazirah @ ira
kwn aku yg best..merangkap 'mak tiri' aku..ha3
sgt bersyukur dpt kwn gnie..
suhaila @ sue..
kwn baik aku jgk..
sentiasa ada bersama aku time susah senang..
teme kasih byk2 sue..

kebetulan kami dah abis final exam..
so,kami berpoya2 ar..
buat kwn2 aku..
sem nie adalah sem terakhir dorg..
aku? masih ada 3 paper lg yg x amik..
iallah..sem depan giliran aku plak..
aku x minat sgt berkarok nie..
sore aku pon x sedap mana pon..hi3
bila dorg ajak aku join berkarok sekali,
aku follow jer..
tapi x sangka best giler woh!
kami sgt hepi meluangkan masa bersama2..
melalak mcm sore sedap ar sgt kan..
tapi..
suara abg rizam..mmg terbaek!
bila ar dpt berkumpul kembali..
pas nie,sumer dah bwk haluan sndr..

2 comments:

leanflower said...

mane ak along??? ;P

yaNa said...

ha3..
sabar2..
cite ko pas nie ek..