06 May, 2010

study time..


ini rakan study saya..
sue n ira..
mereka berhempas pulas study bersama saya..
selama 2 minggu kami berkg di nilam sari..
sem nie sem terakhir dorg..
aku sem depan k..

aku mmg x pandai..perlu kerja keras..baru bleh paham..
tapi saya juga malas..camner nak masuk?
jadi study last minit adalah pilihan saya..
hi3...
sue mmg tekun masa study..
ms berFB n chatting juga begitu..ha3..
sem nie sumer subject baca..
mind map adalah cara yg paling efficient nak ingat..
siap beli A3 paper ko..nak tulis besa2..
moga2 senang nak ingat nnt..iallah
saya akan lepak di KFC 24h nie dr kul 10mlm - 6pg..
blk bila azan subuh..solat then bantai tido..
study kat cnie ok..
ramai yg lepak study sesama..
lampu cerah..mkn sedap..wifi free..
yg penting..
kami sume hepi..

2 comments:

Anonymous said...

teringat kenangan lamer siot....rindu masa itu.......

yaNa said...

tanpa nama:
marilah temankan aku study sem nie ek..bagi kita mengimbau kembali kenangan ituw..la3..