08 May, 2010

lapor diri


16 april lepas..
saya kena lapor diri di opiz baru..
saya ditempatkan ke caw audit dalam..
kementerian kesihatan..
turut sama melaporkan diri..
kwn se uitm saya!
mojie..x sangka jmp kat cnie yer..hi3

bersama saya n mojie..
ada 4 org rakan lain yg turut melapor diri..
3 lantikan baru n sorg senior dr kem penerangan..
mojie juga lantikan baru..rezeki kawen..alhamduillah..
mojie dan yoges ditempatkan di JPK perak..
hope saya n niza di selangor juga ar..

parking kat parcel E nie mmg payah gilos..
tuk 2 hari pertama..saya dpt 2 saman!
mau sakit jiwa gnie..
tapi utk 2 minggu nie..
saya perlu 'bertapa' di bilik mesyuarat nie dl..
post kami x de lagi di PKN Selangor..
smp bila mau tunggu daaaa...

2 comments:

Arash Libra said...

bukan aida kat audit kem kesihatan kah?

yaNa said...

loh..ye ker?
x de pon nama dia kat carta nie..
dia audit luar kot..
tq 4 da info ek..