10 May, 2010

HePi iBu dAy'S


08.05.10

kita bersiaran dr pulau indah..
umah parents en tam..
sambutan hari ibu diawalkan sehari..
sebab para bapa kena keje bsoknye..
tapi nie kan hari ibu?
bukan hari bapa..
tapi x mengapa..sape nak sponser mkn sumer nie kan..
hi3..


inilah kek pandan yg sedap itu..
khas buat para mummy famili nie..
alhamduillah..sumer dah jadi mummy tahun nie..
aku? kawen pon blum k..sila pelihara title 'cik' tue ek..hi3..

kalu prasan kek kat atas td agak cacat sedikit..
nie ar insan yg bertanggung jawab..hi3..
si umairah comel n debab..
sgt lasak adeq sorg nie..
x leh duk diam..kami ralit kejap..trus terkam kek ituw..hi3..


1. selamat hari ibu buat bakal mertua..mek yah..
keknye cucu bertuah yg potongkan..hi3
moga ma lebih bahagia bersama famili tercinta..
iallah thn depan ma akan lebih pening lagi..
layan menantu hantu cam along..la3..


2. bakal adik ipar..ana..
along doakan moga korg sefamili dilindungiNya..amen..
aliya dah sek tadika..bila mau adik lagi? ha3..


3.bakal akak ipar..kak anor
4.bakal biras sulung..mak long
5.bakal biras..kak zue..
selamat hari ibu korg sumer..
along sgt hepi korg dah jadi ibu..
tmbh lg kak zue..congrat kak!
ish pas nie payah ar nak berpoya2 lagi..
sumer dah ada 2nd handbag..
nampaknye along ar yg paling muda skrg..
masih belum ada baby n kekal 'cik'..la3

bb adam yg hencem..
anak abg faizal n kak zue..
lama weh nak tggu adam..
hampir 5 thn ko rasanye..
kehadiran adam mmg berbaloi2..
cerdik n cepat blajar..


09.05.10
seterusnye kita ke sg buloh plak..
bersiaran dr umah famili saya plak..
model saya adalah alya' dan mentornye..busu..

buat famili saya..
thn ini lebih bermakna..
bukan hanya mama sy sajer yg diraikan..
turut sama..adik ipar saya yanie..
anak buah saya wina pon x de..
atuknye di yan,kedah yg jaga..
sori ar juga ..pic adik ipar saya x dpt diselitkan lagi..
masih dlm proses pengecutan katanye..ha3..


famili kami x ramai..
sambutan kali nie pon simple ajer..
sbb organizer kekurangan budget thn ini..
maaflah yer mama..
thn depan kita wat best2 ek..



buat ibu saya yg tersayang!
akak sgt sygkan mak..
mak adalah segalanye utk akak..
kasih syg mak x ternilai harganya..
moga mak sihat sejahtera..
dikurniakan kebahagiaan berkekalan..
LUV U MAK!

No comments: