07 May, 2011

famili day LPK lagik


kita smbg cite family day neh..
pas acara sukaneka berakhir..
kami di beri pas msk ke bukit merah team park..
saya adalah 'coti' arie tue..
so,saya x berminat nak main2 air neh..
saya mtk izin ngan en pzul..nk lepak2 dlm bilik sajok..
en pzul pon okeh jer..
biler saya bebgn tido jer..
hari dh asar..
uik! lama saya tido..
terlepas lunch sedap! hi3..
sekali saya toleh sebelah..
baik punye tido en pzul..
rupenye dia pon x pg mandi2 tue..
x smp hati nk tgglkan saya sorg2..
alahai cian hubby saya..sori gile!

mlm tue kami join majlis makan malam..
tuk meraikan sumer staff yg hadir dan bakal pesara LPK..
acara mmg giler santai..
bdk2 paling syok..
dok berlari-lari dlm dewan..
sambil kejar badut suh tiupkan belon..

nie partner keje en pzul..sameh..
dtg ngan wife n anak dia yg giler tomey..
muka dia sama cam muka DD (anak shila) masa baby dl..

x sangka sore ko sedap ek angah..
acara karaoke pon ada jgk..
sedap2 sore dorg nie..
terhibur ar jgk kami yg makan kt bwh nie..

antara lambakan makanan yg kami semeja abiskan sumer..
saya sgt suka akan desert2 yg catering resort nie sediakan..
dorg beria mkn nasi sumer..
saya melantak sorg2 makan puding2 n kek yg sedap neh..

antara hidangan bbq yg saya cuba..
yg best sure ar daging kambing kan..
saya makan sotong,ketam n udang jgk..
x smp 1/2 jam..abis gatal2 tekak saya..hu3

kami x de gambar sama2.. ;(
saya mmg suka family cam gnie..
xtvt dia sgt rileks n santai..
saya ada byk masa tuk berehat..
tenangkan fikiran yg serabut neh..

sronok biler dpt chat ngan kenalan baru..
biler ada acara besar cam gnie..
bleh ar berkumpul ramai2 n saling berkenalan..
bsoknye..
pas b/fast kami trus chow balik..
saya x brapa chat pagi tue..
en pzul ajak berjimba ke penang..
hati mau! meronta2 neh nk berjln..
biler kenangkan jem yg bakal menanti..
kami batalkan sajok niat ke penang itu..

oh! en pzul dpt hadiah lucky draw..
rezeki kami thn nie..
dpt no 49..syukur alhamduillah..

nie ar hadiah yg kami menang tue..
teruja? org pompuan mmg suka mangkuk kan..
tambah plak mangkuk yg mahal kan..hi3..
tamatlah cite family day LPK neh..
next year gie mana plak ek? hua3..

No comments: