04 May, 2011

status saya kini..

arie nie saya br msk opiz..
sejak berminggu2 yg lepas..
1. saya kena keje luar..cm biasa ar keje odit neh..
2. saya br blk dr famili day LPK (opiz en fzul)
(nnt saya cite kedian ek)

dlm pada masa yg sama jgk..
saya br berpindah umah ke sri andalas..
keadaan umah skrg..
x tau ar nk cite..
berkotak2 sini dan sana..
pergh! penat kepala kalu pikir kan..

dlm dok cbuk2 angkat brg sumer..
nk dijadikan cite..
lappy saya bleh plak rosak..
kabornye motherboard nye rosak..
adoi hai...byk keje saya dlm lappy tue..
dgn bantuan lin rakan saya di unit IT..
saya bleh ar kuarkan hard disc saya..
itupon ada mengong ckit..hu3..

arie nie msk keje..
ngan keje tinbum2 atas meja..
kena siapkan report,slide tuk exit nnt..
erm tnt pon x wat lagi..report kehadiran lagik..
adoi...rasa nak cuti plak di kala ini..
biler blk keje,sumer kira settle..bleh? hi3..

1 comment:

Aku DaN SeSuAtU said...

ai along..follow along juga..hee..