10 May, 2011

sambutan hari ibu dikg..

 ahad lepas saya blk kg N9 kjap..
saya dah janji nak anta kad jemputan kawen adik sepupu saya..
alhamduillah..walau ada masalah ngan lappy n printer,saya smpt jgk siapkan kad2 jemputan tue..
tq pada kak siah yg turut bantu saya..
saya blk kg kali nie tanpa en pzul ssb dia kena keje..
oleh itu..abah,mak,awish n zaim temankan saya..















kami bertolak awal..seawal jam 8.30pg..
sbb saya kena blk cpt ke KL..
ada sambutan hari ibu oleh ipar duai saya..
jalan ke s'ban clear..dlm kul 10.30pg..
kami selamat smp umah mak ngah..
adik2 biasa ar..dok main jer x penat2..
saya ngan abah..amik port..
tido kt katil kayu bwh umah..nyaman jer..mmg terbaek!
ms lalu s'ban saya smpt singgah ke king's..
belikan kek tuk mak saya..
disebabkan awish yg bwk kek nie..
oleh itu..comotlah jadinye kek dr kami sumer..
tp x kisah ar..janji sedap dimakan..
mak dan mak ngah saya..
kalu ikut umur..
mak ngah nie bleh pangkat ibu ngan mak saya..
sbb jarak umur dorg nie hampir 25 thn!
okeh..pas abis acara poteng kek..
makan t/hari sumer..
kami bergegas gerak ke pertang..
umah achik saya..
mak ngah amik ckit jer dr kek tue..
oleh itu sambutan hari ibu seterusnye adalah tuk mak chik plak..
kek yg sama..x yah bazir2 belanja..
kek sekadar simbolik..kasih sayang yg penting kan.. ;)

saya perlu bergegas blk klang..
ada satu cite pas tue..
nnt saya cite k..
tunggguuu..

No comments: