15 June, 2011

bila cuti sek (part 3)


penutup cuti sek nie..
abg sepupu saya nikahkan putri dia..
anak buah saya nie masih belaja lg kat uum..
dh jodoh dia smp dl..
maka kawen student ar dia..

kami br berkumpul minggu lps di pertang..
tmbh plak mriah lagik di subang bestari..
cerita yg diborakkan..
sure ar post mortem kendr lepas kan..
adik sepupu n hubby dia jd bahan kaw2 punye..
saya rileks sajok sbb dh kena sblm ni kan..hi3..

pengantin baru yg asyik cite/gosip mosip..
pasal famili baru dia..
yg akaknye plak..
kalu cite hot2 nie..
mmg laju jer ar kan..hi3..

gedix gambo dl..hi3..

harap maap ar..
gambo pengantin nan ado kt cnie..
sbb dorg nikah pkul 11 pagi..
x de majlis sanding2 sumer..
hanya majlis kesyukuran pernikahan sajo..
oleh itu,marilah kita bersyukur ngan nasi jagung yg sedap neh..

blk dr kndr kawen tue..
saya n en pjul plan nk tgk wayang..
bwk abe n awish tgk KL Gangster kononnye..
xtvt kami yg best nie..
dipekenan plak oleh mak teh saya..
so,dorg pon join jgk ar kan..

memula kami ke OU dl..
org punye ramai..gilo sesak!
lps beratur berjam kt wayang tue..
sumer tiket adalah sold out!
sgt frust ms tue..
sepupu kenit saya si qayyum dh bising..
nak jgk tgk wayang..

dgn rasa penat redah jem n carik parking kt OU x abis lagik..
kami trus grk ke jusco bukit raja..
kali nie saya malas nak beratur dh..
en pjul plak yg amik tempat..
akhirnye!
dpat jgk kami tiket wayang
tp cite X-Men ar..

2 jam sblm wayang mula tue..
kami makan2 dl..
layan bdk2 main kete neh kt centre..
tersangkut plak saya beli sandal baru..
kebetulan hush puppies wat sale kan..
haruslah sambar satu..hi3..
awish pon tmpg sekali..
beli selipar baru tuk dia..
kasut croc dia pon dh jahanam..

cite X-Men mmg best ar kan..
nak komen lebih2 saya x mampu..
sbb tgh sedap layan cite..
bleh plak tergendala!
ada masalah skrin katanye..
bukan sekali tapi 2 kali!
hangin jgk di situ..

sepupu saya si najwa plak wat hal..
kejap ke dpn..kejap ke blakang..
nak gie toilet selang 10 min..
blum aksi lasak dia lagi..
aduhai najwa..
nie last akak bwk ko tgk wayang k!

2 comments:

Anonymous said...

saya rindu awak much much~~najj

Aku DaN SeSuAtU said...

along jom join n like sini

http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/06/i-have-cool-stuff.html