13 May, 2012

awish: sekali jer

Masa lunch jumaat tue..mama saya tepon bagitau awish msk gas! dia ngadu sesak nafas ms nak gie sekolah agama pagi tue..mama dah gelabah biler awish dh mula semput..trus mtk tlg ngan jiran bwk dorg ke hospital sg buloh..saya smp2 jer,awish dh terlantar kt kusi sambil masih sedut gas lagik..awish nie bukan bleh lasak sangat..badan dia pon x kuat mana..senang sgt kena semput kalu dia penat sgt..tak pon kalu main beria2 sgt.. 
Masa nie awish kena amik darah..sampai 2 MA kena attent awish..mula2 tue gigil takut x mau kena cucuk..suara dia dh serak2 basah masa panggil panggil mama saya..abis sumer nama dia sebut..klakor saya kenangkan saat tue..

Blum cucuk jarum lagik,dia dh jerit sakittttt..pas cucuk jarum then amik darah..dia ok kjap..ms nak cucuk ubat dia beria jerit "sekali jer"..senyum2 jer MA tue nengokkan gelagat awish..ms nie saya umpan dia ngan beli CD PS2..mula2 dia nak dua pastu trus mtk 4! ha3..
Pas amik darah n cucuk ubat,awish kena rehat dl..then msk gas lg tuk kali yg ke 3..dan kali nie awish semangat ckit nak abiskan ubat sbb nak gie beli Cd PS2..abis rawatan sumer,kami sumer ke the store tuk beli Cd PS2 dia tue..dlm dok sakit2 tue,smpt jgk dia pau saya KFC sorg satu..nipis ar poket akak ko cam nie awish! tp saya layankan ajer..yg penting awish sihat.. ;)

No comments: