08 June, 2012

Kita ikhtiar bersama-sama

Sejak 2 bulan yg lalu,en somi perlu berulang alik ke Sime Darby Medical Centre (SJMC) tuk jalani rawatan susulan ngan Pakar Dermatology..en somi saya dah lama menginap penyakit infection keliod nie..clik kt link tue..bleh ar kowg tgk sndr camner sakit nie..

Dr zaman kami blajar lg,dah merata tempat kami berubat tapi x nmpk perubahan yg positif..kali nie opiz en somi support rawatan kt cnie..selang 2 minggu sekali..appointment slalunya pkul 2 ptg dan ber lunch ar kami kt subway sdmc tue..takat nie,itu jer ar makan yg murah kt ctue.. ;)
Pakar Dermatology yg kami rujuk itu adalah Dr Koh Chuan Keng..baik dr nie..beri penerangan yg jelas tentang penyakit yg en somi hadapi..risiko yg perlu kami hadapi jika kami berhasrat nak wat pembedahan..setakat nie,en somi diberi antibiotik,ubat sapu dan sejenis cecair tuk sapu pada luka en somi..dan en somi perlu wat rawatan susulan setiap 2 minggu tuk dr koh tgk perkembangan en somi.

alhamduillah..nie adalah kali ke 3 kami ke sini..setakat nie,saya x penah miz lg temankan en somi..saya nak dgr sndr tentang perkembangan en somi dan saya berharap agar suatu hari nanti suami saya akan sembuh sedia kala..iallah..
Hasil borongan ubat kami setiap kali ke sini..stok tuk 2 minggu    ;)

No comments: