24 August, 2009

abang sayang awak


smlm aku ada test akaun..
so,ptg sabtu tue kena ar study kan..
en tam offer diri nak ngajor..
aku okey jer..bukan kena bayor pon..

prof latipah sulaiman tue lec aku..
bangga beb dapat ilmu direct dr penulis buku teks..
pn latifah nie baik tau..
dia lec acca student full time..


sambil dok study akaun nie..
aku pon belek2 ar calculator nie..
dah lama aku guna..
hampir 9 tahun!
besar jasa calculator nie kat aku..

nie adalah pemberian dr abg razi..
dia bagi kat aku mlm b4 ke itm perak..
dia pesan guna bebaik..
mmg aku guna dgn sebaik2 nya..
moga Allah panjangkan pahala..
penyumbang calculator ini..amen..



kat penutup calculator nie ada terselit duit RM5..
rm5 duit lama..
duit nie en tam yg selitkan..
duit emergancy ms study dl..
dia x bagi aku guna..
biar aku ingat time susah dl..
smp skrg ia masih terselit di situ..


di belakang duit nie..
terselit satu nota..
ringkas jer tulisannya..
tapi bagi kesan yg mendalam..
hehehe..
org pon sayang abang jgk..
motif buat n3 nie?
sajer2 jer..x de keje..
hehehehe..

2 comments:

ederq said...

alolololo sweeeetttt

yaNa said...

mmg sweet.
tmbh sweet lagi,
aku baru prsan note tue!
setelah 6 thn beb!
hihihi..

bersyukur aku masih ngan org yg sama..
alhamduillah..