13 August, 2009

setem ke shopping..mana lagi best?



ye kawan2..
aku dah tgk setem!
sgt best! sgt suka hati..
aku mmg kagum tgk cite nie..
cite x belit2 tapi byk mssg tersirat..
kena ngan konsep kita skrg..
satu malaysia!


kuar jer dr panggung..
aku tgk org ramai sgt!
eh..arie khamis pon ramai org dtg jj ek..
rupanya,ada jcardsale ar!
wah..sgt suka! diskaun disini sana..


aku rembat kasut 3..
satu kasut sukan..kasut keje n sandal tuk en tam..
2 baju t shirt tuk abah..kemeja n suar keje tuk en tam..
n baju sejuk + bantal baru tuk aku..



sila abaikan riak muka tunang saya..
masa aku dok bz snap pic kat cnie..
dia trus angkat brg2 yg dibeli ms aku dok gigih telek kasut..
" hah! pic barang nie sumer x nak ambik?"
huhuhu..marah ker? kalu marah kena jual..
hahahaha......sayang en tam!

No comments: