12 August, 2009

have fun! sunway lagoon



kami ada event ngan kwn en tam pagi sabtu tue..
nak bersuka ria dia sunway lagoon!
aku plak ada rerunion sek kat the curve..tapi ptg ar..



janji kul 10 dpn pintu masuk..
x bleh lambat,nnt kena tggl..
kami nie gigih ar dtg awal..
tgk2 saper pon x ada lagi..
ceh! gie breakfast dl!

punye ar mewah b/fast arie nie..
sedap x terkata..huhuhu..
puas aku mkn smp 3 ketul!
en tam?
tgk kat tgn dia..
dia b/fast,lunch n dinner ngan 'itu' pon cukup..



hampir kul 11am baru sumer ada..
memasing bagi alasan jem..
mmg jalan kat area kl byk tutup pagi tue..
ada roadblock merata2..



b4 terjun ke kolam..
kami cuba sumer aktiviti yg ada..
byk kali dah aku mai cnie..
but,it 1st time try game nie sumer..
selama nie dok mandi terus jer..
x gie pon kat tmpt game nie sumer..



gie ngan memember mmg best!
sronak sgt en tam arie tue..
release tension keje kot dia..
aku preasure keje?
x ar..keje aku senang..check keje org jer..
lalalala...

aku dah lambat nak gie rerunion..
gigih aku siap laju2..suh en tam drive laju2 ke the curve..
kul 5 baru smp da curve..
ingat ada lagi majlisnye..
tapi.........
dah abis! sumer dah balik..
merajuk panjang aku ngan en tam pas tue..
nak tau cite rerunion,klik kat blog EDERQ

No comments: