14 August, 2009

kursus? hadapkan aje..


tuk sekian kalinya..
aku berkg lagi di mof tuk seminggu..
kali nie kursus auditan prestasi plak..
dr taklimat awal,cam menarik jer course nie..


selama 5 hari disini..
kursus nie mmg menarik minat aku ke audit..
x ar wat audit cam skrg..
compliance ngan rules jer..
audit prestasi nie best ckit..
bleh tgk perkembangan projek2 goment..


course kali nie ramai..
lbh kurang 54 peserta..
sumer datang dari unit audit dalam..
dari pelbagai kem n jab..



dalam course nie..
byk bentang kes..
kitorg akan discuss berkumpulan n present..
aku senyap jer..jadi tukang catat..
dorg sumer nie JA ar weh..byk idea..
aku nie pen. JA jer..
huhuhu..

nie antara geng baru aku..
kalu makan,sure kami semeja..
sama2 buruk lantak..ada yg siap tapau lagik..
huhuhu..


tiap kali gie course kat mof,
aku sure jmp minah nie..
dah jadi cam kwn baik ar plak..
ok ar shazni..lain kali kita jmp lagi..
chow!











No comments: