19 August, 2009

apa yg ada dicermin kereta anda..



ceh..
tajuk mcm nak tag org jer ek..
aku terpikir nak wat n3 nie..
ms nie aku tgh tggu wira nie di servis..
busen kan..so,wat ar keje pandai sket..

kat kete aku ada mcm2 sticker..
aku x suka gak sebenarnya nak tampal2 nie..
semak pemandangan weh..
tapi nak wat camner..
sticker nie sumernye keperluan..
layankan ajer ar kan..


1. sticker takaful m'sia..
sticker nie penting if berlaku braek down kat mana2..
aku pon bukan jenis nak menghafal no2 nie sumer..
tmbh lagi bila kecemasan..mau kelam kabut jadinye..

2. sticker mcd drive thru..
aku mmg hantu mcd..
tgk badan ar kan..huhuhu..
if ada sticker nie kita bleh dpt mcm gift/discount..
slalu b4 gie kelas,aku beli mcd..
senang n cepat..
x yah nak pikir parking bagai..


4. sticker laluan kompleks k'jaan jln duta..
mmg sah2 aku keje kat cnie kan..
kalu x de sticker nie,cam ner nak msk..
lagi satu,kalu kena saman ngan dbkl..
x bayo parking..
bleh cancel saman ngan admin..
tapi saman disekitar building nie ar..

5. sticker uitm
sticker nie ar aku akan pakai selagi jd dak itm..
x de sticker,payah nak msk..
nak kena tggk ic bagai..
tiap2 hari ada kelas..
x kan nak tggl ic tiap2 hari kan..


6. sticker LPK..
en tam keje kat cnie..
so,ngan sticker nie,aku senang msk lpk..
sbb aku kan slalu teman dia keje arie sabtu n ahad..
keje sabtu n ahad?
bangla pon tau cuti..
hehehe..

7. sticker mahk..
sticker nie plak aku dpt b4 blah dr mahk..
walau x keje kat sana dah..
aku slalu dtg jenguk kwn2..
windu beb..

ngan ada sticker nie jgk..
senang nak lepas roadblock..
hehehe...


8. road tax..
nie wajib beb..
patutnye,satu nie jer sticker yg patut ada pon..
yg lain wat semak jer kan..

9.sticker jab audit negara
aku beli sticker nie ms induksi..
semangat lagi ms nie..
bangga jadi org audit..

tapi,
en tam penah tanye..
apa gunanya sticker pada aku?
tah! aku pon x tau..
sajer2 tampal..

korg plak camner? cite ar ngan aku apa yg ada kat cermin kete korg k..
chow!

No comments: