21 August, 2009

syukur,rezeki ramadhan..

aku rasa sggh teruja!
ingin aku khabarkan pada dunia!
aku berjaya! alhamduillah..
berbaloi rasanya usaha keras selama ini..
syukur ya allah..sujud syukur aku padaMu..

berkat DOA semua..
berkat doa mak abah..
berkat doa en tam..adik2..
berkat doa rakan2..
berkat doa mentor..

aku lulus cemerlang dalam EXAM jabatan!
3 paper,lulus semua..
pagi nie,di Jab Audit Negara..
diadakan majlis penghargaan..
buat semua candidate yg cemerlang dlm exam jab..

aku mmg x tau tentang hal nie..
aku diarahkan ke sana tuk hadiri exec talk..
x sangka ada majlis ringkas slps talk tue..
rakan2 lain pon ada bersama..
chic,azu,ustaz,pnut,shafinaz,syafiq n hairi pon turut cemerlang..
rakan sek aku nana pon cemerlang jgk..
tuk post juruaudit..
tahniah tuk korg jgk..

pn azizah org pertama yg ucap tahniah!
mentor aku org pertama yg aku khabarkan berita gembira nie..
dia byk bagi tunjuk ajar n bimbingan pada aku..
terima kasih byk2..terima kasih!

2 comments:

ederq said...

congrats ina! dan selamat berpuasa :)

meezameez said...

congrats ina :)