23 June, 2009

exam



harinye sudah tiba..
tuk 3 hari nie..
aku berulang alik ke Uniten..
seat paper jab tuk confirmkan keje..

pagi2 nak ke kajang x ar jem sgt..
mgkn sbb aku bertolak awal dr umah kot..
byk kete,tapi bleh bwk laju lagi..


aku amik ms x smp 45min tuk smp uniten dr shah alam..
lagipon aku penah dtg beberapa kali kat cnie..
temankan en tam amik exam ptd..
ya! setiap kali exam k..yg smp ptg tue..
lepas x jgk..
hehehe..larikkkkkkkk



smp lobi library jer..
jmp balik kwn induksi! wah bestnye..
rata2 yg keje putrajaya,kl,s'ngor n n9..
amik exam sesama ngan aku..
sambil tanye khabar,sambil study last minit..


ramai gak yg amik exam kali nie..
ye ar,batch aku jer lbh kurang 213 org!
kebetulan ada gak rakan2 lain yg tgh induksi..
lagi ar ramai kan yg join sekali..



suke aku dpt jmp balik azu,kechik n ustaz!
geng aku ms itm perak dl..
yg tudung hitam tue azu..
dr jauh aku snap gamba dia..
dia tgh induksi skrg..
nmpk penat jer..
cian dia..



aku dah usaha..study segala..
sekarang nie aku tawakal jer..
moga berkat doa dr mak abah aku..
doa dr insan2 tersayang..
doa kawan2..

moga aku lulus exam nie..
lulus cpt..confirm keje pon cpt..
bleh cpt kawen..
hehehe (gatal!)



muka buat2 hepi pas exam..
susah weh..
tergaru2 aku kat ctu..

aku jwb sume soklan tue..
tapi x tau ar betul ke tak kan..
aku nak lulus! x mau gagal!
x kira,nak lulus jgk!

No comments: