20 June, 2009

beli buku



exam nak dekat sgt dah..
arie selasa nie first paper..
paper perlembagaan dan undang-undang..
byk buku kena beli nie..
abg ngah bagi list punye ar panjang..
sumer penting katanye..
mampus aku!

merata aku cari buku2 akta sumer nie..
susah nak cari dalam bm..
byk dalam english sumer..
dr jj bkt raja,pg ke sacc shah alam..
pas tue pg minerva jln tar..tutup ar plak..
trus aku drive ke klcc..



smp2..
trus serbu kinokuniya books store..
hope kat cnie ada buku yg aku cari..

tmpt nie punye ar besa..
staff plak sumer cbuk..ramai customer yg dtg..
x terlayan sumernye..
nasib ada mesin nie..
membantu jgk aku nak cari buku2 tue..



amik ko!
pilih jer nak buku yg mana..
sumernye ada..
alhamduillah..
pencarian aku berhasil..
berkejar2 kesana kemari..
nie ar akibatnye wat keje last minit..
padan ngan muka aku!

gigih danial angkat buku2 aku nie..
dua beg tue aku beli buku..
ilmu punye pasal..
aku sanggupkan aje..
mujur ada buah hati yg pemurah..
sggp menghabiskan sisa2 gaji terakhir..
thanx ek en tam!
anda mmg tunang yg baik..
hehehe..


cian kt 2 bodyguard aku nie..
puas ikut aku berjalan cari buku..
terlentok kepenatan keduanye..
nanti akak belikan cd game k..
cayang korg! cayang en tam jgk!

No comments: