15 June, 2009

jom main2!


ahad 14jun,

muka yg x nyabor nak blk kl!
suka aku..
kitorg terselamat dr jem!
arie nie kan cuti sek abiz,so ramai mula berpusu2 blk kl..
rezeki kami,sepanjang perjalanan..h/way clear!

kitorg bertolak blk dr melaka kul 1ptg..
dlm kul 3ptg,aku dah selamat tido atas katil..
hehehe..

thanx khairel,anta kak yana smp umah..
ko mmg best!



pas asar br aku t'hegeh2 nak bgn..
pas siap2 sumer,aku ngan askar2 pg jejalan..
masih penat bdn nie..
demi adik2,aku layankan aje..



kitorg layan game nie..
berpeluh2 danial nak lawan abe li nye..
aku take pic pon,dia x sedar lagik tue..



akhirnye danial menang gak..
hehehe..
ucu sajer kalah kot..
sronok kami ptg tue..
pas pau aku beli joy stick,beli cd game..
baru sumer nak balik..



dlm p'jlanan balik,awish tetiba jerit dlm kete..
'atak! awish nak a'kan uyan!'
aku pon ngan relanye berenti..
nak mkn trus kat ctu,dah maghrib plak..
pilih mana2 yg best,bungkus n trus balik..

gambar mkn durian?
x smpt aku nak amik..
ngan aku2 sekali bantai mkn..
ermm..durian mmg sedap ok!

No comments: