09 June, 2009

pesta pantai



jumaat 5 jun
dtrn shahbandar,k.t'ganu

mlm nie kami sume dh berpakat nak pg ke dataran shahbandar..
ada cam pesta gak ar sempena aktiviti candat sotong kat t'ganu nie..
sume dah penat s'bnarnye..
tapi gigihkan jgk pg cz jadual kami sgtlah padat di sini..



bndr k.t'ganu dilimpahi cahaya!
cantik sgt..stadium negeri plak ada latihan payung terjun..
bkn stadium yg runtuh tue tau..
nie stadium yg kat bandar k.t'ganu..
walau dah lama,masih kukuh buatannye..




tmpt dituju dah tiba!
ramai org kat cnie..
kebetulan mmg cuti sek kan..

kami pg ber6,
adik beradik aku sumer n cousin aku fatin..
cousin aku nie pon baka uitm gak..
uitm dungun..
erm..uitm dihatiku..
hehehe..




danila ar yg plg hepi!
ye ar tmpt nie mmg best for kids kan..
yg dah adult nie tgk jer ar..
angah n fatin beranikan diri..
try game yg buaian pusing2 tue..
aku mmg x berani nak try game kat cnie..
sumernye stok tahap cipan ganasnye..
lagi giler dr game kat times square..
x mau ar aku..
mlm tue kami sume mmg hepi giler..
balik dah lewat,bdn mmg dah stok penat..
sume trus tido mati..
bsok kami nak jalan2 ke k'tan!

No comments: