27 June, 2009

welcome aiman 2 uitm perak!



pagi nie kami ke uitm perak!
aiman daftar as student town planning..
suka aku ada waris aku yg bljar kat cnie..
bleh aku slalu dtg nnt..

tmpt nie byk kenangan buat aku weh..
nak citer sumer,mmg x tercerita..
6 sem,3 tahun aku ddk dlm hutan + kwsn lombong nie..
dl x de apa,skrg?
dah maju! bagus sri iskandar..
seiring pembangunan negara..
(apa yg aku melalut neh?)



pendaftaran pelajar baru amatlah mudah skrg..
x payah dah mak bapak nak tggu beria2 bwh panas..
nak kena lepak smp berjam2 nak dptkan kolej..
bdak2 baru nie pon x yah berpeluh2 tggu turn daftar..

skrg nie student baru daftar melalui online..
dtg daftar arie nie,cuma tuk daftar kolej..
cara daftar,style drive thru..
dia bagi no bilik,pelan kampus..
trus kita grk ke kolej..
senang kan..


(fatin..model pintu kita hari ini)

aiman dapat blok D..
damar kot nama kolej dia..
ms aku blajar dulu..
kolej nie br jer bukak..
student pon x penuh lagi..
tkgt bawah jer berpenghuni..
en tam kat blok B..



bilik dah berbulan tggl mmg berhabuk..
bersusah payah ar mak2 dorg nie membersih..
mak ude aku rileks jer..
smp2 jer..
tggl katil aiman jer yg x siap lagi..
so,kemas katil anak sndr jer ar..

tgk da bdak selamba..
mak bapak cikgu..akak plak blaja kat u..
time daftar rileks jer pakai t shirt ngan jean..
dak lain punye ar smart sume..
siap bertali leher lagi tue..



soklan2 aiman bila msk bilik nie..

''kak lina,bilik air jauh x?''
''bersih x? kotor x air dia''
''dwn makan jauh x? makanan dia sedap x?''
''cafe jauh x dr cnie? mahal x makan kat cafe?''
last sekali baru tanye...
'kak lina..kat mana fakulti aiman nnt?'



hero2 mak yg sudah letih angkat barang..
tinggi tue bilik si aiman nie..
D305! oleh itu ianya berada di tgkt 3..
kalu kira blk bwh sekali,kira tgkt 4 ar..

mau tmbh kurus bdak nie nnt..
dah ar fakulti jauh,kena walk plak tue..
hehehehe...



apa pon..
tahniah buat aiman dr kak lina..
blajar betul2..
jgn cpt patah semangat..
jaga adab laku..jaga solat..
ingat mak ayah awk yg jauh di t'ganu tue..
jgn hampakan harapan dorg..
nak tgk awk berjaya..
fokus belajar..
jgn nak bercinta plak..
jadi cam kat lina..
gud student,x bercinta pon
hehehe..

1 comment:

MieZa said...

adik sy pon kt uitm perak..
br dftr jugk..
~lalala~

xtaw r duk blok pe..
amik hartanah..