17 June, 2009

menara taming sari



semasa dlm perjalanan ke banda hilir..
aku terperasan benda alah nie..
apa nie ek..
sayup tinggi jer..



oh..rupanye menara taming sari..
nama sempena keris keramat hang tuah..
aku penah tgk kat berita tentang menara nie..
hari nie br berpeluang tgk sndr..




dah lbh setahun menara nie beroperasi..
tmpt pon strategik..
x jauh dr dataran pahlawan..



pengunjung juga disajikan dgn persembahan dr mereka ini..
siapakah mereka?
hehehe..aku pon x tau!
yg pasti,aku terhibur ngan performance dorg..
best sgt!



niat dihati nak ar jgk merasa naik menara nie..
sure cantik view bandar melaka nie dr atas kan..
tiket pon x ar mahal sgt,RM20.00 jer..
tapi nak kena beratur ar plak..
bapak panjang Qnye!

aku cuma ada ms sejam jer nak ronda2..
so,batalkan niat anda ye cik marliana..
frust lagik..
en tam! nnt kita mari sini deh!!

No comments: