03 June, 2009

kndr kawen lagi



ahad,31 mei
jln kelang lama

arie nie cousin mama kawen..
cousin mama nie tua 3 taun jer dr aku..
pelik gak kan..
beza dorg bleh pangkat mak n anak dah..



aku cam serik dah pakai baju sutera batik nie..
ramai tanye beli kat kedai artis xxx tue ek..
yg harga rm39.90 tue kan..
huhuhu..sgt sedih..
aku beli batik t'ganu rm240.00 tau..



mama bersama wan limah..
nie ibu kpd pengantin lelaki merangkap mak sedara mama..
utk makluman anda..
mereka adalah sebaya..
kwn satu sek lagi..



kndr belah laki next wik..
kami x dpt dtg,so kami dtg arie nie..
berarak ngan pengantin sekali..



upacara berarak nie agak unik..
paluan kompangnye cara jawa..
org2 baya abah,yg gigi dpn dah luruh yg palunye..
paluan disertakan selawat n disulami puji-pujian ke atas nabi s.a.w...



nie lah pelaminnya..maroon bersulam putih..



awish nak ddk ngan abah..
x nak duk ngan aku..
aku malas nak suapkan dia..
dah besa,suaplah sndr..



lihatlah saya bergambar ngan cincin tunang..
senyum jer en tam tgk saya pakai blk cincin nie..
berbaloi katanye x mkn lunch 3 bln..
tempah 2 bentuk cincin nie..
kita sayang awak lagi ar..
hehehe..

No comments: