12 June, 2009

bila kami ber4 berkumpul..



dr last wik lin cal aku..
niat dihatinye nak blanja kwn2..
nape?
aku pon x pasti..
yg aku tau,minah nie tgh berbunga2 riang..
br pas jmp bf t'syg,br blk vac kt bandung n dpt result exam yg best!

smlm pas keje kami kmpl kat uptown damansara..
kat cnie ada satu gerai yg best!
kami slalu gak lepak kat cnie..



si lin yg sudah berbahagia..
menjalinkan cinta jarak jauh..
bf kat miri,dia kat kl..

ira yg masih lagi mencari..
x tau nak pilih yg mane..
byk sgt ke pilihan ko ira?



nie ar sue..
kira bongsu dlm group aku..
sungguh manja k ngan kami..
tapi ngan lin lebih lagi ar..
hik..hik..hik..



lin blanja kitorg sizzling chicken chop..
sungguh sedap ok..
tmbh plak org belanja..
lagik ar sedap!




biler lama x jmp,mcm2 cite kuar..
dr satu topik ke satu topik..
cite dr johor,smp ar ke perlis..
pas tue lencong plak ke k'tan..
last sekali kitorg ke miri!
apa lagik,cite psl buah hati lin ar..

sronok dgr cite org tgh bahagia nie..
sumenye best jer..
bile dah lama nnt,huh!
malas nak cite!
hahaha..



sblm blah dr ctu..
lin bg kitorg satu sorg kain..
kain sulam 4 bj kebaya..
sungguh cantek warnanye..
teme kasih..
skrg adalah misi tuk cari tailor!

3 comments:

finfin said...

wah.. best makan kat iptownn. nyummmm

ederq said...

ni kat pirates steak! aku tau. hihi

yaNa said...

finie: ya! mmg best mkn kat cnie..
dl anak bos along ada gak ar belanja along mkn kat cnie ngan bdk2 harmony yg lain..kini tiada lg..huhuhu..biler nak blanje along lg neh!

ida: ya betul! ko mmg teror bab tmpt mkn nie ek..biler nak kurus kalu cam nie..hehehe