21 June, 2009

hepi papa day!

selamat hari bapa

saya tujukan khas buat:

1. abah saya yg best!
en mokhtar bin hj md salleh



2. bakal pak mertua saya..(gatal!)
en mhd pauzi bin md nor
3. besan abah saya yg baik!
pak atan (nama penuh lupa..hehehe)
4. ayah angkat saya yg macho!
en abdul razak bin saleh
5. rakan induksi yg sgt baik ngan saya!
en kamaruddin bin abdullah (abg ngah)
en anthony jong ( abg long )

6. abang angkat saya yg giler best!
en razi bin fuad
dan
saya x putus doa moga insan2 ini..
akan meraikan hari bapa satu hari nanti..

7. kwn baik saya
en syahrul nizam bin jamaluddin
(jgn sedih ek..cuba lagik! chayok! chayok ijam! )


8. buah hati saya! hehehe
en mohd faizul bin mhd pauzi


en faizul x kawen lagi..
gilo ko nak jadik bapak..
so,
buat masa nie..
thanx be my sugar daddy syg..
hehehe...

No comments: