15 June, 2009

moh ke melaka!



jumaat 12jun,

ptg nie aku ada kursus kat melaka..
aku x join yg lain naik bas..
pg tue aku ada keje lain x settle..
so,aku tmpg opizmate aku..khairel..

aku tau,aku nie tunang org..
x elok berdua ngan dak laki lain..
tp nie pasal keje k..
lgpon mamat sengal nie pon tunang org gak..
yg penting,dia lagi muda dr adik aku!



kitorg smp nak dkt kul 1.30ptg..
aku x check in lagik..
bilik plak dah penuh..
kene tggu smp kul 2.00ptg..
perut lapa nie,mkn dl ar ek..



pas mkn,aku trus amik bilik yg ada..
x de masa dah nie..
kul 2.30ptg,kelas dah mula..
aku dpt blk 304..
berkongsi ngan akak miti putrajaya..


nie view dr bilik aku..
kosong jer kan..
sayup jer nmpk bandar melaka..



skrg adalah masa tuk tadah telinga..
dgr jer ar apa penceramah tue cakap..
aku mmg kenal ngan lec nie..
big bos aku da!
huh!

No comments: