rakan2 saya

01 June, 2009

makan2 famili



nie story siaran tertunda..
jumaat 29 mei..

penatnye en tam..br tmpt keje trs amik aku kt shah alam bwk blk pulau indah..mlm nie umah en tam ada wat makan2 ckit sempena danial nak disunatkan..en tam smp lmbt gak,dlm kul 8.15mlm gitu..majlis start kul 8.30..smpt ker nie..


sure ar x smpt kan..smp2 jer org dah start majlis tahlil dl..x kan nak trus melangkah msk jer kan..so,aku pon ddk ar dl kat luar..agak lama aku menanti di luar..perut dah lapo nie..pandang keliling,bergantungan jer jajan2 yg mak en tam jual nie..amik satu bleh che yah? bkn satu,tapi 3 mamee aku rembat..hehehe..
pas baca doa sumer,en tam call aku suh msk..org pompuan dah bersila mkn dah..disebabkan ruang bwh penuh,dan aku masih lagi tetamu di umah ini,aku duk kat kosi meja mkn..hehehe.. dkt ckit ngan hidang makanan..
nie buat2 rajin jer..
dr kiri mak buyong,kak zue..(akhirnye..bunting jgk future birasku ini)
disebelahnye,kak anor..baru je pas kempis perutnye..
kak zu n ana berposing tanpa menyedari kehadiran jelmaan org minyak di blkang mereka..
hehehe..
kak liza x sudah2 puji cheese tart yg aku bwk..konon aku yg buat ar..x dapat de beb..x de maknenye aku nak buat sume nie..beli jer sudah..ckp jer ar korg nak lagi,nnt aku belikan..x yah puji2 bersulam perli aku k..hahahaha...
gurauan bucuk tiga beranak..
x pe..en tam dah biasa pg pelupusan kontena..
takat bau pampers umaira tue,apa lah sgt..
ye x en tam? hehehe..
umaira said: ish chik eijul nie..pampers umairah pon nak bau..layankan aje..

No comments: