31 May, 2009

yana sayang!



emm sedapnye cheese cake nie..
rasa cam nak mkn ngan plastic2 sekali..
nak jgk?
huhuhu..x boleh...



ms aku sggh kat king's,ternampak aku cheese cake nie..tetiba plak windu giler ngan dik yana..rakan induksi dl..walau tgh sarat pregnent n hubby plak jauh di selatan (yana org johor),tapi dia laratkan jgk ikut sumer aktiviti..kagum aku ngan minah nie..

ms majlis penutup arie tu,pihak urusetia ada sediakan cheese cake tuk vvip table..so,meja2 lain x dapat ar nak merasa..tapi si yana nie,teringin sgt nak mkn cheese cake nie..cian aku tgk muka dia ms tue..mengharap sgt nak mkn..mgkn baby dia nak kot..

bdk banquet tue dah gelabah..takut x cukup plak nnt tuk vvip..si yana plak dah dok merayu2 nak sgt mkn cheese cake tue..nak diringkaskan cite,aku pon bagik ar cake aku kat dia..kebetulan aku pon mkn kat meja vvip tue..punye ar suka si yana nie..smp nangis2..cian kat adik akak sorg nie..ibu mengandung...mmg menarik!

miz u much sayang!

No comments: