02 May, 2009

best x?

balik dr kndr azhar,kitorg trs ke giant kota damansara..aku nak beli kasut,ada wat jualan murah kat sana..en tam malas nak layan..dia igt nak trs balik jer..tapi aku bijak,aku drive siap2 dr banting..x mau ikut? sila turun dari kete ku ini ye..huh ganas x aku mengugut..en tam terdiam di ctu..


kebetulan masa tue ada wat ujibakat program cilik chipmore..ramai giler adik2 yg mencuba nasib..aku suka dgn bdk zaman skrg..berani mencuba..masa zaman aku dl,cikgu suh ckp kat depan pon nak menangis dah..takut!


masa dok ralit tgk program tue,ada sorg kakak nie tarik en tam suh try produk sabun tanah liat dia..kakak nie ckp,sabun nie bleh kecikkan bekas2 jerawat batu..pas bagi seba cikit penerangan,dgn tanpa segan silunye,en tam pon try jer..yg penting,FREE..


en tam syok jer kakak tue tonyoh2 muka dia..
ala2 facial gitu..
setelah 3 minit,nampak perubahan antara pipi bleh kanan n kiri en tam..yg belah kanan,dr pndg kita..nampak pipinya 'naik' ckit..kulit lebih cerah n bekas jerawat nmpk kecil dr sblh kanan..en tam mcm berminat nak cuba sabun nie..aku pon ringan jer mulut tanye harga,nak tau harganye? RM380.00 tuk sekotak..
huh! terima kasih kak bagi saya cuba..en tam trus terdiam slps itu..huhuhu...

No comments: