22 May, 2009

kenangan kursus..msk hutan!



slps aktiviti low rope,jurulatih pon bwk kami pegi susur balik laluan night walk yg kami lalu semalam..sambil jejalan dlm hutan tue,kami di beri penerangan tentang sejarah hutan nie..sambil2 tue kami dok tgk jgk ar bekas kubu jepun ms zaman perang dl..serammmm jer aku bila kenangkan aku lalu tgh mlm buta kt kwsn nie mlm tadi sorg2!



ms nie sumer dok khusyuk dgr penjelasan dr jurulatih tentang bekas tapak kubu tentera jepun tue..dalam gak dorg korek lubangnye..nasib ar nie bkn laluan night walk smlm..kalu x...x terbayang aku..



kwn2 aku nie mmg peka ngan camera..asal aku cari view cantek jer,dorg dah wat pose dah..walau sumer dah penat,bila bergaya dpn camera,segar jer sumer..masanie x ingat apa dah..nak tido jer...



kami dibawa ke tapak high rope yg bakal kami lalui bsok pagi b4 balik..ngeri jer aku tgk..nak meninti atas kabel dr ketinggian 20kaki..bleh ker aku yg debab nie buat? bleh yana! u can do it!

No comments: