08 May, 2009

sarah adriana bt razi



arie nie turn aku belanja en tam..besa selera mamat nie bila nak pau aku..kitorg dating kat amcorpmall..konon nak tgk houzsale,tapi hampeh..mahal giler...so,kami jejalan jer ar kat cnie cz nak trus balik,bapak jem kat federal h/way..



sebijik cam abg2 sepupu aku wat,nak takutkan aku suh tido ms aku kecik2 dl..konon lawak ar tue tunjuk muka cam tue..giler buruk..x takot pon..hahahaha...



kitorg jarang bebenor mkn kat kedai pak cik kenny nie..x kena ngan selera aku..kat cnie sumernye less..less sugar,less fat,less salt..tapi rege jer yg x less jgk..sudahnye,aku mkn smp takat nie jer..cam membazir,tapi tekak x bleh blah dah..aku layankan aje choc ice blanded..best!



take pic ala2 berpaling muka..konon nak sorok taik lalat ar..tapi x bleh sorok dah,dh makin besa cam aku gak..erm bkn apa,aku risau nnt ada yg x bleh tido plak,x dpt tgk taik lalat aku neh..hahaha..adoi! sakit ar..



selepas hampa ngan pemburuan houzsale yg hampeh itu,aku pon jejelan lagik kat area mall tue..x puas hati nie,aku x kidnap duit en tam lagik..aku mesti cari sesuatu tuk abiskn duit dia..hehehe..

nie ar hasil pencarian aku..set baju baby tuk SARAH ADRIANA BINTI RAZI..huh! abg razi dah dpt baby! semlm 7hb Mei kat ppum..genap sebulan dr besday abg razi n genap 2 bulan dr besday uncle ijam jgk.. dah selamat kak asma bersalin normal..aku suka! dapat anak buah yg pertama..abg razi n kak asma,bile nak dpt next baby? hahahaha..



mlm tue,aku ngan en tam bersama2 ijam n wifenye,pg ar umah abg razi..tujuan kami nak tgk baby comel..korg rasa ikut muka abah ke muka mamanye? erm kecik lagi,x nmpk muka sapa..yg penting sumer baby comel! comel sgt bagi aku..

yg ketara fizikal baby nie,ada tokoh nak ikut abahnye..tinggi! kalah ar mamanye nnt..mamanye kecik molek jer..x sabar tggu ko besar sarah..bleh auntie belikan ko cekak pink..nak x?


satu tika dl with abg razi n kak asma..


sarah adriana binti razi..

No comments: