12 May, 2009

BEST!



pepagik buta en tam suh aku bgn di pagi ahad..nak suh aku on duty sesama ker ngan dia? oh tidak! en tam suh aku gantikan dia lagik gie seminar kat mall kepala firaun tue..dia ckp kul 9am event tue start..dah lambat nie..dengki plak aku tgk sue tido lg..pas siap lelaju,aku pon trs grk gie sunway piramid..



mengapa anda berada di sini? saya gantikan tunang saya.. dia dengki saya cuti arie ini!

aku masih ingat ms pg seminar mk last month..aku busen giler walau ada pren..kul 11am dah senak perut nak blah..masa msk dwn seminar nie,aku dah berkira2 nak blah pas lunch cz program dia smp kul 6.30 pm! mak aii,punye ar lama..seminar goment pon smp kul 4.30pm jo..


nie ar antara deretan kwn lain yg join seminar nie..aku br jer kenal dorg tapi dah mesra sgt..dok gelak jer ngan bebdk nie..aku dtg mmg x de tujuan khusus,niat nak gantikan en tam jer..tapi aku x boring ar duk dalam dewan seminar tue..pengisian pon best jgk..yg bagi talk lagik ar best! bagi motivasi tuk aku yg dah lemau nie..mmg serious x bosan...



masa break 10 min,aku sajer ar jejalan kat luar dwm seminar tue..view mmg cantek! walau panas terik masa tue,tapi angin kuat..bersebelahan tmpt nie sunway lagoon..geram jer aku tgk dorg sumer bersukaria di hari ahad! erm..hasad btul aku tgk dorg..


yes datin liza..nak order mkn apa for lunch 2day?
lunch arie tue mmg best,berpuluh kali aku call kat en tam dia tolak rezeki..teme kasih ar ek pd bos en tam yg suh dia duty mengejut wikend nie..dapat ar aku merasa 2 event best aku for thiz wik..



seminar nie mmg hot! kwn2 pon best! kitorg sharing n dance sesama cz muzik kat cnie mmg kuat! lagu pon best2..wat rasa cm nak lompat2 jer..may b dorg x bagi kitorg tido ar kot..arie ahad kan..huhuhu..



nie ar 2 org mamat yg duk sblh kiri n kanan aku..thanx cz guide aku n bagi penerangan yg jelas pasal seminar nie..balik nie nak kena report kat en tam plak input yg aku dpt..dorg nie jgk ar yg pastikan aku x balik pas lunch! en tam pecah rahsia kot what i'm did last seminar..hahaha..

guys! korg mmg best! jmp lagik k...

No comments: