21 May, 2009

kenangan kursus..bbq dinner!



dr bilik aku mmg dah bau sedap! lapo plak kitorg jadinye..tanpa melengahkan ms lagik..pas maghrib jer,aku ngan mas trus siap nak turun..x sabo rasanye nak mkn byk2..tadi pas mandi kat hot spring,kami x mkn pape..srnok sgt mandi2..x menyempat plak kami nak mencekik..


smp2 jer kat restoran anjung tue,dah ramai yg smp..kami kira antara yg terlewat jgk ar nie..huh rupenye ramai lagi yg sama status ngan kitorg..lapo! mas pon ad gak dok ngadu ngan aku..kat cnie dia mkn byk sgt dr biasa..mgkn kitorg byk guna tenaga,sbb tue ar kitorg pelahap kat cnie..tp aku mmg mkn byk2 pon arie2..hehehe...




c korg..lambakan makanan yg best1 byk giler pilihan..kalu kak tie court tgk daging kambing panggang tergolek2 nie,mau dia tahap cipan giler dengki ngan aku..malam tue sumer x de stok malu2 kucing n diet2 de...lantak jer apa yg ado..rugi goment byr memahal,tapi korg x mau mkn..jemput2 sumer...aku belanja..hahaha...





mlm tue kitorg mmg enjoy..ada persembahan dr tiap kump..ada lakonan,ada nyanyian n ada gak sesi dance..tapi wat poco2 ar kan..pape pon mmg aku layan ar aktiviti mlm tue..dorg sumer mmg sporting! x kira officer or kump sokongan,sumer beri kerjasama yg baik..

geng 3 dara pingitan..mas,aku n fatima..korg mmg best!

No comments: